zaterdag 21 augustus 2010

Bomen, je innerlijke kracht.

Prinses Irene werd ooit voor gek verklaard, omdat ze bomen omhelsde. Ik weet wel beter. Wat een kracht, wat een leven, wat een liefde heb ik in bomen gevoeld. Zij hebben mij als eerste levende wezens hun aura laten zien. Ontroerend..


Pijn in mijn hart had ik, toen een hectare bos werd gekapt in ons dorp om plaats te maken voor 4(!) villa's. Het ondraaglijke geluid van vallende bomen zal ik nooit vergeten. Bomen zijn er voor ons, zorgen voor ons, onbaatzuchtig, levengevend en sterk.


Ieder van ons heeft bomenkracht in zijn systeem. De innerlijke kracht, waarmee je geboren bent. De kracht, die je doet staan voor jezelf. De kracht, die je vertelt, dat er een oplossing is. De onvermoede kracht, die je blijkt te hebben, als het er werkelijk om spant. Jij hebt die kracht. Maak er gebruik van.


Sluit je ogen en stel je voor, dat je een boom wordt. Je voeten wortelen diep in de aarde en je lichaam groeit naar het licht. Voel nu je bomenkracht, terwijl je zo stevig staat, dat je tegen elke storm bestand bent.

In liefde, Hanna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten